Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2016-10-06 11:48:21
Redaktor: Goszczyńska Anna
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów KARTA INFORMACYJNA

PU.K2

Numer

Składanie ofert do Miejskiego Programu Przeciwdziałania Narkomanii

1

Edycja

2009-02-16

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii ( tekst jednolity Dz. U z 2005 r. Nr 179, poz. 1485 z późniejszymi zmianami).

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Biuro ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień
ul. Powstańców Wielkopolskich 1a, 06-413 Ciechanów pokój nr 1 lub nr 6
czynne od poniedziałku do piątku w godz.8.00 do 16.00
tel. (23) 673 53 70
e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ lub WYŚLIJ WIADOMOŚĆ

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Oferta i wypełniony „Wniosek o włączenie przedsięwzięcia do Miejskiego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na rok ...” – PU.K2-F2

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Nie pobiera się.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Po dokonaniu oceny merytorycznej zadania przez zastępcę Prezydenta Miasta – około miesiąca.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

Warunkiem umieszczenia zadania w Miejskim Programie Przeciwdziałania Narkomanii jest zgodność z ustawą o przeciwdziałaniu narkomanii oraz zabezpieczone w Programie środki w odpowiednim bloku problemowym. Podstawą do realizacji Miejskiego Programu Przeciwdziałania Narkomanii jest Uchwała Rady Miasta.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • złożenie oferty i wniosku w Biurze ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień,
  • ocena i weryfikacja oferty przez zastępcę Prezydenta,
  • umieszczenie oferty w Miejskim Programie Przeciwdziałania Narkomanii.
Drukuj
Zamknij