Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów
Data wytworzenia: | 2016-10-06 11:27:23 |
---|---|
Redaktor: | Goszczyńska Anna |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
![]() |
KARTA INFORMACYJNA |
IMiOŚ. K26 Numer |
|
Zgłoszenia w sprawie zimowego utrzymania dróg gminnych |
9 Edycja |
2013-11-14 Data edycji |
Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska, Pl. Jana Pawła II 6
Pracownicy wydziału pracują w dni robocze w godz. 8.00 do 16.00
Telefony (23) 674-92-84
Adres skrzynki internetowej: boi@umciechanow.pl
Zgłoszenia złego stanu nawierzchni drogi (śliska, nieprzejezdna z powodu zasp śnieżnych itp.) należy dokonywać telefoniczne. Powinno ono zawierać:
Opłaty nie pobiera się.
Zgłoszenie natychmiast przekazuje się do realizacji firmie prowadzącej zimowe utrzymanie dróg gminnych. Dalsze postępowanie powinno być zgodne z zapisami umowy pomiędzy Urzędem Miasta a w/w firmą.
Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska wyłania w drodze przetargu firmę zajmującą się zimowym utrzymaniem dróg gminnych, sprawuje także nadzór nad właściwą realizacją tej umowy.