Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów
Data wytworzenia: | 2016-10-06 11:26:49 |
---|---|
Redaktor: | Goszczyńska Anna |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
![]() |
KARTA INFORMACYJNA |
IMiOŚ. K24 Numer |
|
Zgłoszenie w zakresie bieżącego utrzymania zieleni na terenach gminnych |
9 Edycja |
2013-11-12 Data edycji |
Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska, Pl. Jana Pawła II 6
Pracownicy wydziału pracują w dni robocze w godz. 8.00 do 16.00
tel. (23) 674 92 68
e-mail: boi@umciechanow.pl
Zgłoszenie (telefoniczne lub pisemne) powinno zawierać: dane osoby zgłaszającej (imię, nazwisko, adres, nr telefonu), wskazanie terenu należącego do gminy miejskiej (ulica, numer posesji lub określenie charakterystycznego obiektu w pobliżu nieruchomości), określenie potrzeb w zakresie bieżącego utrzymania terenów zieleni miejskiej.
Opłaty nie pobiera się.
W zależności od stopnia trudności sprawy: niezwłocznie, 14 dni, 1 miesiąc, 2 miesiące (w sprawach szczególnie skomplikowanych).
W zakres bieżącego utrzymania zieleni wchodzi między innymi: pielęgnacja drzew, krzewów, renowacje, zakładanie i pielęgnacja trawników, nasadzenia drzew i krzewów, itp. na terenach gminnych (w parkach, na skwerach, zieleńcach, w pasach drogowych dróg gminnych).