Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów
Data wytworzenia: | 2016-10-06 11:13:44 |
---|---|
Redaktor: | Goszczyńska Anna |
Opis: | Modyfikacja treści strony |
![]() |
KARTA INFORMACYJNA |
IMiOŚ.K6 Numer |
|
Zgłoszenia w zakresie bieżącego utrzymania dróg, ulic, mostów, organizacji ruchu drogowego na drogach gminnych |
10 Edycja |
2013-11-14 Data edycji |
Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska, Pl. Jana Pawła II 6, pokój nr 17.
Pracownicy wydziału pracują w dni robocze w godz. 8.00 do 16.00
tel. (23) 674 92 47, 674-92-48
e-mail: boi@umciechanow.pl
Zgłoszenie (telefoniczne, pisemne) powinno zawierać: dane osoby zgłaszającej (imię, nazwisko i adres, telefon do kontaktu), wskazanie terenu należącego do zarządcy dróg gminnych (nazwa ulicy, numer posesji), określenie potrzeb w zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych.
Opłaty brak.
W zakres bieżącego utrzymania dróg wchodzi między innymi: profilowanie dróg gruntowych równiarką, remonty cząstkowe masą bitumiczną, remonty chodników, remonty nawierzchni asfaltowych, odnowienie oznaczeń poziomych, remonty oznaczeń pionowych, remonty nawierzchni gruntowych tłuczniem lub kruszywem kamiennym itp.