TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2016-10-06 11:13:44
Redaktor: Goszczyńska Anna
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

IMiOŚ.K6

Numer

Zgłoszenia w zakresie bieżącego utrzymania dróg, ulic, mostów, organizacji ruchu drogowego na drogach gminnych

10

Edycja

2013-11-14

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 z późn. zm).
  • Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 260).

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska, Pl. Jana Pawła II 6, pokój nr 17.
Pracownicy wydziału pracują w dni robocze w godz. 8.00 do 16.00
tel. (23) 674 92 47, 674-92-48
e-mail: boi@umciechanow.pl

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Zgłoszenie (telefoniczne, pisemne) powinno zawierać: dane osoby zgłaszającej (imię, nazwisko i adres, telefon do kontaktu), wskazanie terenu należącego do zarządcy dróg gminnych (nazwa ulicy, numer posesji), określenie potrzeb w zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Opłaty brak.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

  • Niezwłocznie w przypadku konieczności natychmiastowego działania (niebezpieczna wyrwa w pasie drogowym, wyłamany znak)
  • 14 dni, do 1 miesiąca.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

W zakres bieżącego utrzymania dróg wchodzi między innymi: profilowanie dróg gruntowych równiarką, remonty cząstkowe masą bitumiczną, remonty chodników, remonty nawierzchni asfaltowych, odnowienie oznaczeń poziomych, remonty oznaczeń pionowych, remonty nawierzchni gruntowych tłuczniem lub kruszywem kamiennym itp.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • Dokonać zgłoszenia – telefonicznego lub pisemnego.
    • zgłoszenia telefoniczne można kierować bezpośrednio do Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska,
    • podania należy składać w Biurze Podawczym Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ciechanów przy ul. Wodnej 1.
  • Oczekiwać na rozpatrzenie sprawy w terminach określonych w niniejszej karcie informacyjnej.
Drukuj
Zamknij