TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2016-10-06 11:05:30
Redaktor: Goszczyńska Anna
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

G.K10

Numer

Nabycie nieruchomości w drodze bezprzetargowej

4

Edycja

2010-06-29

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2010 r.., Nr 102, poz.651 – tekst jednolity).

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami, ul. Wodna 1, pokój nr 305
Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00
tel. (23) 674 92 54
e-mail: boi@umciechanow.pl

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Wniosek o nabycie (sprzedaż) nieruchomości gruntowej w drodze bezprzetargowej – G.K10-F1 

Załączniki: dwa egzemplarze mapy zasadniczej z naniesioną lokalizacją gruntu (mapę można uzyskać w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej ul. Wyzwolenia 10a); Dokumenty na poparcie prawa do bezprzetargowego nabycia nieruchomości.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Nie pobiera się.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Termin odpowiedzi do 30 dni- okres załatwienie zależny do czynników zewnętrznych.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

Tryb odwoławczy nie przysługuje.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • Złożenie wniosku
  • W przypadku negatywnym, udzielenie odpowiedzi, a w przypadku pozytywnego załatwienia wniosku:
    • przygotowanie uchwały o zbyciu nieruchomości
    • wycena nieruchomości
    • przygotowanie protokółu uzgodnień w sprawie nabycia nieruchomości
    • sporządzenie aktu notarialnego kupna nieruchomości
Drukuj
Zamknij