TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2016-10-06 11:01:35
Redaktor: Goszczyńska Anna
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

G.K7

Numer

Umieszczanie reklam na budynkach i gruntach stanowiących mienie komunalne

4

Edycja

2009-07-22

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa o samorządzie terytorialnym z dnia 10 maja 1990 r. (Dz.U. z 1990 Nr 32 poz. 191 z późn. zm.).
  • Uchwała Nr 207/XXIII/08 Rady Miejskiej Ciechanowa z dnia 26 czerwca 2008 r. w sprawie zasad wydzierżawiania i udostępniania działek gruntów stanowiących mienie komunalne.

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami, ul. Wodna 1, pokój nr 305
Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6
od poniedziałku do piątku w godz.8:00 do 16:00
tel. (23) 674 92 42
e-mail: boi@umciechanow.pl

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Wniosek o udostępnienie nieruchomości komunalnych dla umieszczenia reklamy – G.K7-F1  ; projekt reklamy ; opinia Wydziału Urbanistyki i Architektury.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Nie pobiera się.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Do 30 dni.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia do wydziału prowadzącego sprawę.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • złożenie wniosku
  • podpisanie umowy – w przypadku pozytywnego załatwienia sprawy
  • pismo informujące – w przypadku negatywnego załatwienia sprawy
Drukuj
Zamknij