TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2016-10-06 11:00:57
Redaktor: Goszczyńska Anna
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

G.K5

Numer

Zatwierdzenie projektu podziału nieruchomości

5

Edycja

2010-06-29

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r Nr 102 , poz. 651 – jednolity tekst).
  • Rozporzadzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. Nr 268, poz.2663).

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami, ul. Wodna 1, pokój nr 305
Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00
tel. (23) 674 92 42
e-mail: boi@umciechanow.pl

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Wniosek o wydanie decyzji zatwierdzającej projekt podziału nieruchomości – G.K5-F1 

  • w 1 etapie:
    • tytuł własności nieruchomości
    • wstępny projekt podziału na mapie zasadniczej w skali 1:500 lub 1:1000
  • w 2 etapie dokumenty wykonane przez geodetę uprawnionego:
    • mapa z projektem podziału (wszystkie posiadane egzemplarze)
    • wykaz zmian gruntowych (wszystkie posiadane egzemplarze)
    • wykaz synchronizacyjny (jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej)
    • protokół z przyjęcia granic nieruchomości
    • karta ewidencyjna budynków (jeżeli dzielone działki gruntu były zabudowane)

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Nie pobiera się.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Do 30 dni.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

  • ­ przed wykonaniem podziału Wydział Urbanistyki i Architektury wyda opinię w sprawie możliwości i sposobie podziału nieruchomości,
  • ­ wniosek składa właściciel (wszyscy współwłaściciele) lub wieczysty użytkownik (wszyscy współużytkownicy wieczyści) nieruchomości,
  • ­w przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia,
  • ­od decyzji zatwierdzającej projekt podziału służy wnioskodawcy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu , który wydał decyzję, w terminie 14 dni od daty otrzymania.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • ­ złożyć wniosek o wydanie decyzji zatwierdzającej projekt podziału,
  • odebrać decyzję za potwierdzeniem zwrotnym,
  • ­ po czternastu dniach odebrać pozostałe dokumenty opatrzone klauzulą o zatwierdzeniu projektu podziału,
  • ­ przekazać ostateczną decyzję o podziale do Starostwa Powiatowego celem ujawnienia podziału w ewidencji gruntów.
Drukuj
Zamknij