TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2016-10-06 10:57:16
Redaktor: Goszczyńska Anna
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

WPPGN-PP.K4

Numer

Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy

10

Edycja

2016-07-13

Data edycji

I. Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 778 ze zm.).

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami - Referat Planowania Przestrzennego, ul. Wodna 1, pokój nr 301, 308, 309, 310,
od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00,
osoby do kontaktu – pracownicy Referatu,
tel. (23) 674 92 38, -39, -40, -56,
e-mail: boi@umciechanow.pl

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

  • Wypełniony wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy – WPPGN-PP.K4-F1
  • Załączniki:
    • Oświadczenie strony, na rzecz której została wydana decyzja o warunkach zabudowy, o wyrażeniu zgody na przeniesienie decyzji
      – WPPGN-PP.K4-F2 
    • Oświadczenie podmiotu występującego w miejsce dotychczasowego inwestora, że przejmuje wszystkie warunki zawarte w wydanej decyzji o warunkach zabudowy – WPPGN-PP.K4-F3 
    • Ewentualne upoważnienie udzielone osobie pełnomocnika działającego w imieniu inwestora.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Opłata skarbowa – 56 zł

Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie tut. Urzędu lub bezgotówkowo na konto: BS Ciechanów 06821300082001008888880001. Składający wniosek lub pełnomocnictwo zobowiązany jest dołączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej, nie później niż w ciągu 3 dni od chwili powstania obowiązku jej zapłaty. Opłaty nie pobiera się w przypadku, gdy decyzja o warunkach zabudowy była zwolniona z opłaty skarbowej.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Do 30 dni.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie składa się w biurze podawczym Urzędu w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • złożyć wniosek w Biurze Podawczym – Biuro Obsługi Interesanta, ul. Wodna 1,
  • uiścić wymaganą opłatę,
  • odebrać decyzję w Wydziale Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami - Referacie Planowania Przestrzennego, ewentualnie na prośbę wnioskodawcy istnieje możliwość wysłania na wskazany adres za zwrotnym potwierdzeniem odbioru .
Drukuj
Zamknij