Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2016-10-06 10:13:45
Redaktor: Goszczyńska Anna
Opis: Modyfikacja treści strony
Urząd Miasta Ciechanów KARTA INFORMACYJNA

WPO.K19

Numer

Podatek rolny od osób prawnych. Zgłoszenie powstania obowiązku podatkowego lub zgłoszenie zmian mających wpływ na wysokość opodatkowania w ciągu roku

10

Edycja

2015-12-20

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 15 listopada 1984 roku o podatku rolnym (Dz. U. z 2006 roku., Nr 136, poz. 969 ze zm.).
  • Ustawa  z dnia  29 sierpnia 1997 roku – Ordynacja podatkowa  (Dz. U. z 2015 r. poz. 613, ze zm.).

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydział Podatków i Opłat, pokój nr 11
Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów
Przyjęcia interesantów od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00
tel. (23) 672 32 41 do 44 wew. 225, 226, 228 lub (23) 674 92 25, 674 92 26, 674 92 28
e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆumciechanow.pl

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Złożyć deklarację DR-1  „Deklaracja na podatek rolny” wraz z załącznikiem ZR-1w terminie do 15 stycznia każdego roku podatkowego i wpłacać obliczony w deklaracji podatek bez wezwania w terminach do 15 marca, 15 maja, 15 września i 15 listopada.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Nie pobiera się opłat.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Niezwłocznie po złożeniu pełnej dokumentacji.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

W przypadku powstania lub wygaśnięcia obowiązku podatkowego w ciągu roku podatnik zobowiązany jest skorygować deklarację  w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie tego obowiązku.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

Złożyć deklarację „Deklaracja na podatek rolny”. Niezłożenie deklaracji albo niezapłacenie w całości lub części podatku spowoduje wydanie przez organ podatkowy decyzji określającej wysokość zobowiązania podatkowego.

Drukuj
Zamknij