TA WITRYNA UŻYWA COOKIE. Przeczytaj więcej dlaczego używamy cookie oraz jak zmienić ustawienia przeglądarki odnośnie plików cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuj
Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ciechanów

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2016-10-04 11:38:37
Redaktor: Żochowski Paweł
Opis: Modyfikacja treści strony

Dane kontaktowe

adres: Plac Jana Pawła II 6
email: bor@umciechanow.pl

Zakres działania

  • Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej przewodniczącego rady oraz radnych w sprawach wynikających z wykonywania mandatu radnego.
  • Zapewnienie radnym materiałów umożliwiających uczestnictwo w obradach sesji i pracach komisji.
  • Obsługa komisji rady.
  • Obsługa sesji rady.
  • Przekazywanie pojętych uchwał do jednostek i podmiotów wskazanych w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.
  • Przekazywanie prezydentowi i odpowiednim komórkom organizacyjnym urzędu uchwał rady, wyciągu z protokołu sesji dotyczącego interpelacji, zapytań i wolnych wniosków radnych.
  • Prowadzenie rejestrów:
    • uchwał rady,
    • wniosków i interpelacji zgłaszanych przez radnych, wniosków i opinii komisji rady,
    • odznaczonych „Za Zasługi dla Ciechanowa”,
    • Honorowego Obywatela Ciechanowa.
  • Czuwanie nad terminowym załatwianiem zapytań, wniosków i interpelacji radnych.
  • Opracowywanie projektów planów pracy rady i komisji we współpracy z przewodniczącymi komisji, przewodniczącym rady i z kierownictwem urzędu.
  • Opracowywanie informacji i sprawozdań na wniosek przewodniczącego rady i przewodniczących komisji.
  • Udzielanie metodycznej pomocy w pełnieniu ustawowych zadań przez radnych.
  • Praca z samorządem mieszkańców, a w szczególności:
    • organizowanie i przeprowadzanie wyborów samorządu mieszkańców w zakresie należącym do kompetencji Rady i prezydenta,
    • udzielanie metodycznej pomocy w pełnieniu ustawowych zadań zarządów osiedli,
    • sporządzanie protokołów z posiedzeń przewodniczącego rady z przewodniczącymi zarządów osiedli,
    • sprawdzanie zgodności wydatków dokonywanych przez zarządy osiedli z zapisami w preliminarzach wydatków finansowo- rzeczowych.
  • Wykonywanie czynności związanych z wyborem ławników.
  • Współudział w opracowywaniu Statutu Gminy Miejskiej Ciechanów.
  • Prowadzenie rejestru skarg i wniosków kierowanych do rady miasta.
  • Prowadzenie całokształtu prac związanych z obsługą Kapituły Medalu i Honorowego Obywatela Miasta Ciechanów.
  • Opracowywanie i aktualizowanie zbioru obowiązujących aktów prawnych i przepisów prawa miejscowego.
  • Opracowywanie informacji i sprawozdań z działalności rady i jej organów.
  • Obsługa poligraficzna Biura Rady.
Drukuj
Zamknij