W związku z pracami w zakresie dostosowania BIP do USTAWY z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, powierzonymi opiekunowi technicznemu IntraCOM.pl S.C., mogą występować przerwy techniczne w dostępności zawartości. Przepraszamy za utrudnienia.
  • Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP

WIMID.K3 - zgłoszenia w zakresie bieżącego utrzymania dróg, ulic, mostów, organizacji ruchu drogowego na drogach gminnych

Urząd Miasta Ciechanów KARTA INFORMACYJNA

WIMID.K3

Numer

Zgłoszenia w zakresie bieżącego utrzymania dróg, ulic, mostów, organizacji ruchu drogowego na drogach gminnych

4

Edycja

2021-02-11

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020r. poz. 713 ze zm.).
  • Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 470 ze zm

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

  • Wydział Inżynierii Miejskiej i Utrzymania Infrastruktury Drogowej  ul. Plac Jana Pawła II 6 pok. nr 17 lub 19 . Pracownicy wydziału pracują od poniedziałku do piątku w godz.800 do 1600
  • Telefony (23) 674-92-47, (23) 674-92-48, (23) 674- 92- 49
  • Adres skrzynki internetowej: boi@umciechanow.pl 

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Zgłoszenie (telefoniczne, pisemne) powinno zawierać: dane osoby zgłaszającej (imię, nazwisko i adres, telefon do kontaktu), wskazanie terenu należącego do zarządcy dróg gminnych (nazwa ulicy, numer posesji), określenie potrzeb w zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Opłaty brak.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

  • Niezwłocznie w przypadku konieczności natychmiastowego działania (niebezpieczna wyrwa w pasie drogowym, wyłamany znak)
  • 14 dni, do 1 miesiąca.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

W zakres bieżącego utrzymania dróg wchodzi między innymi: profilowanie dróg gruntowych równiarką, remonty cząstkowe masą bitumiczną, remonty chodników, remonty nawierzchni asfaltowych, odnowienie oznaczeń poziomych, remonty oznaczeń pionowych, remonty nawierzchni gruntowych tłuczniem lub kruszywem kamiennym itp.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • Dokonać zgłoszenia – telefonicznego lub pisemnego.
    · zgłoszenia telefoniczne można kierować bezpośrednio do Wydziału Inżynierii Miejskiej i Utrzymania Infrastruktury Drogowej,
    · podania należy składać w Biurze Podawczym Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ciechanów przy ul. Wodnej 1.
  • Oczekiwać na rozpatrzenie sprawy w terminach określonych w niniejszej karcie informacyjnej.

VIII. Ochrona danych osobowych.

Szczegółowe informacje na temat ochrony Pana/Pani danych osobowych, a także przysługujących z tego tytułu praw, znajdzie Pan/Pani na stronie internetowej Urzędu Miasta Ciechanów w zakładce Ochrona Danych Osobowych (www.umciechanow.pl/samorząd/Ochrona Danych Osobowych).

 

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
Urząd Miasta Ciechanów
Pierwsza publikacja
Paweł Żochowski 2016-07-25 13:18
Aktualizacja publikacji
Paulina Boniakowska 2021-02-11 12:33
Wytworzenie publikacji
Anna Goszczyńska  
Zatwierdzenie
Boniakowska Paulina 2021-02-11 12:33
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry