BIP

PU. K2 - składanie ofert do Miejskiego Programu Przeciwdziałania Narkomanii

Urząd Miasta Ciechanów KARTA INFORMACYJNA

PU.K2

Numer

Składanie ofert do Miejskiego Programu Przeciwdziałania Narkomanii

11

Edycja

2018-07-31

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (tekst jednolity z 2017 r. poz. 783, z późniejszymi zmianami).

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Biuro ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień
ul. Powstańców Wielkopolskich 1a, 06-413 Ciechanów pokój nr 1 lub nr 6
czynne od poniedziałku do piątku w godz.8.00 do 16.00
tel. (23) 673 53 70
e-mail: lub 

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Oferta i wypełniony „Wniosek o włączenie przedsięwzięcia do Miejskiego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na rok ...” – PU.K2-F2

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Nie pobiera się.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Po dokonaniu oceny merytorycznej zadania przez zastępcę Sekretarza Miasta  – około miesiąca.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

Warunkiem umieszczenia zadania w Miejskim Programie Przeciwdziałania Narkomanii jest zgodność z ustawą o przeciwdziałaniu narkomanii oraz zabezpieczone w Programie środki w odpowiednim bloku problemowym. Podstawą do realizacji Miejskiego Programu Przeciwdziałania Narkomanii jest Uchwała Rady Miasta.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • złożenie oferty i wniosku w Biurze ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień,
  • ocena i weryfikacja oferty przez Sekretarza Miasta,
  • umieszczenie oferty w Miejskim Programie Przeciwdziałania Narkomanii.
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
pdf Wniosek o włączenie przedsięwzięcia do Miejskiego Programu Przeciwdziałania Narkomanii
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 25
2018-08-28 09:41
Tomasz Mielnicki
172.73KB

Redakcja strony: PU. K2 - składanie ofert do Miejskiego Programu Przeciwdziałania NarkomaniiRejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 499