BIP

WO.K25 - krótkotrwałe zajęcie nieruchomości podczas imprez plenerowych (od 1 do 7 dni) stanowiących mienie komunalne lub zarządzanych lub administrowa

Urząd Miasta Ciechanów KARTA INFORMACYJNA

ROP.K25

Numer

Krótkotrwałe zajęcie nieruchomości podczas imprez plenerowych (od 1 do 7 dni) stanowiących mienie komunalne lub zarządzanych lub administrowanych czasowo przez Prezydenta Miasta Ciechanów

8

Edycja

2016-11-02

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 446 z  późn. zm.).
  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1774 z późn. zm.).
  • Ustawa z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej (j.t. Dz. U. z 2016r., poz.573 z późn. zm.).
  •  Zarządzenie Nr 90/2015 Prezydenta Miasta Ciechanów z dn. 10 lipca 2015 r. w sprawie wyznaczenia miejsc do handlu na terenie miasta Ciechanowa,

  • Zarządzenie Nr 53/2009 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 11 lutego 2009 r. w sprawie zasad krótkotrwałego zajęcia nieruchomości stanowiących mienie komunalne lub zarządzanych lub administrowanych czasowo przez Prezydenta Miasta Ciechanów

  • Zarządzenie Nr 116/2016 Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 8 czerwca 2016 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 53/2009 w sprawie określenia zasad krótkotrwałego zajęcia nieruchomości stanowiących mienie komunalne lub zarządzanych lub administrowanych przez Prezydenta Miasta Ciechanów z dnia 11 lutego 2009 r.

  • Uchwała Nr 159/XIV/2015 Rady Miasta Ciechanów z dnia 26 listopada  2015 r.  w sprawie opłaty targowej (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2015 r., poz. 9962)

  • Obwieszczenie Ministra Finansów z dnia 28 lipca 2016 r. w sprawie górnych granic kwotowych podatków i opłat lokalnych w 2017 r. ( M.P. z 2015, poz. 735)

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydział Organizacyjny - Referat Obsługi Przedsiębiorców, pokój nr 115                                                  
Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.30
tel. (23) 674 92 27, (23) 674 92 06
e-mail:

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Wniosek o wyrażenie zgody na krótkotrwałe zajęcie nieruchomości – w załączeniu ROP.K25-F1

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Opłata wynosi 100 zł za 1 dzień prowadzonej na terenie miasta działalności gospodarczej od 1 stanowiska z wyłączeniem stoisk handlowych na których prowadzona jest wyłącznie sprzedaż rękodzieła artystycznego, wyrobów rzemieślniczych, artykułów ogrodniczych, własnych wyrobów regionalnych oraz małą gastronomię w czasie trwania kiermaszy okazjonalnych i imprez plenerowych .

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

Do 14 dni.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

Tymczasowy pawilon lub stoisko handlowo-usługowo-promocyjne, namioty, kioski, urządzenia rozrywkowe, ogródki gastronomiczne, konstrukcje reklamowe można wystawić podczas imprez  plenerowych po uzyskaniu zgody organizatora . Zgoda jest wydawana przedsiębiorcy po złożeniu przez niego wniosku i dokonaniu stosownej opłaty (w kasie Urzędu lub wyjątkowo u inkasenta ). Przedsiębiorca jest zobowiązany do posiadania podczas imprezy dowodu uiszczenia stosownej opłaty, którą należy okazać na żądanie inkasentów lub strażników Straży Miejskiej.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

Uzyskać zgodę organizatora i wystawić stoisko handlowo-usługowo-promocyjne, namioty, kioski, urządzenia rozrywkowe, ogródki gastronomiczne, konstrukcje reklamowe.

Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
pdf K25-F1 wniosek o krótkotrwałe zajęcie terenu
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 189
2017-01-03 09:29
Tomasz Mielnicki
100.81KB

Redakcja strony: WO.K25 - krótkotrwałe zajęcie nieruchomości podczas imprez plenerowych (od 1 do 7 dni) stanowiących mienie komunalne lub zarządzanych lub administrowaRejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 590