BIP

IMiOS. K3 - interwencja w sprawie ochrony przyrody

Urząd Miasta
Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

IMiOŚ.K3

Numer

Interwencja w sprawie ochrony przyrody

13

Edycja

2017-09-08

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2016 r. poz. 2134 z póź. zm.)
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego  (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257)

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

  • Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska Pl. Jana Pawła II 6
  • Pracownicy wydziału pracują w dni robocze w godz. od 8.00 do 16.00
  • Telefon (23) 674-92-85,
  • Adres skrzynki internetowej:

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Zgłoszenie pisemne (w szczególnych przypadkach telefoniczne) powinno zawierać: dane osoby zgłaszającej (imię, nazwisko, nr telefonu), adres posesji, z której usunięto drzewa, krzewy lub na której zniszczono zieleń, termin, w którym zdarzenie miało miejsce.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Brak opłat.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

W zależności od stopnia trudności sprawy: niezwłocznie, 14 dni, 1 miesiąc, 2 miesiące (w sprawach szczególnie skomplikowanych).

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

Odwołanie od decyzji wnosi się w terminie 14 dni od daty jej doręczenia stronie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Ciechanów.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • Dokonać zgłoszenia – telefonicznego lub pisemnego.
    • zgłoszenia telefoniczne można kierować bezpośrednio do Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska,
    • podania należy składać w Biurze Podawczym Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ciechanów przy ul. Wodnej 1, pn. – pt. w godz. od 8.00 do 16.00 lub w wersji elektronicznej należy wysłać na adres  
  • Oczekiwać na rozpatrzenie sprawy w terminach określonych w niniejszej karcie informacyjnej.

Redakcja strony: IMiOS. K3 - interwencja w sprawie ochrony przyrodyRejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 626