BIP

IMiOS K24 - zgłoszenie w zakresie bieżącego utrzymania zieleni na terenach gminnych

Urząd Miasta Ciechanów KARTA INFORMACYJNA

IMiOŚ. K24

Numer

Zgłoszenie w zakresie bieżącego utrzymania zieleni na terenach gminnych

11

Edycja

2017-09-08

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 446 ze zm.)
  • Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2016 r. poz. 2134 z późn. zm.)
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1827)
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego     (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.)

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

  • Referat Zieleni Miejskiej i Ochrony Środowiska,  Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska, Pl. Jana Pawła II 6
    Pracownicy wydziału pracują w dni robocze w godz. 8.00 do 16.00
  • tel. (23) 674 92 68
  • e-mail:

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

Zgłoszenie (telefoniczne lub pisemne) powinno zawierać: dane osoby zgłaszającej (imię, nazwisko, adres, nr telefonu), wskazanie terenu należącego do gminy miejskiej (ulica, numer posesji lub określenie charakterystycznego obiektu w pobliżu nieruchomości), określenie potrzeb w zakresie bieżącego utrzymania terenów zieleni miejskiej.

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Opłaty nie pobiera się.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

W zależności od stopnia trudności sprawy: niezwłocznie, 14 dni, 1 miesiąc, 2 miesiące (w sprawach szczególnie skomplikowanych).

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

W zakres bieżącego utrzymania zieleni wchodzi między innymi: pielęgnacja drzew, krzewów, renowacje, zakładanie i pielęgnacja trawników, nasadzenia drzew i krzewów, nasadzenia jednoroczne, itp. na terenach gminnych (w parkach, na skwerach, zieleńcach, w pasach drogowych dróg gminnych).

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • Dokonać zgłoszenia – telefonicznego lub pisemnego.
    • zgłoszenia telefoniczne można kierować bezpośrednio do Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska,
    • podania należy składać pn. – pt. w godz. od 8.00 do 16.00 w Biurze Podawczym Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ciechanów przy ul. Wodnej 1 lub w wersji elektronicznej należy wysłać na adres
  • Oczekiwać na rozpatrzenie sprawy w terminach określonych w niniejszej karcie informacyjnej.
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
pdf IMiOŚ. K24 - Zgłoszenie w zakresie bieżącego utrzymania zieleni na terenach gminnych
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 170
2017-09-13 12:11
Natalia Milewska
449.73KB

Redakcja strony: IMiOS K24 - zgłoszenie w zakresie bieżącego utrzymania zieleni na terenach gminnychRejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 684