BIP

WIMID.K8 - rozstrzyganie sporów o przywrócenie stanu wody na gruncie

Urząd Miasta Ciechanów KARTA INFORMACYJNA

WIMID.K8

Numer

Rozstrzyganie sporów o przywrócenie stanu wody na gruncie

1

Edycja

2019-01-24

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne /Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 z późn.zm./
  • Ustawa dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2018r. poz. 1044 z późn. zm.).
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego / Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm./

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Referat Inżynierii Miejskiej, Wydział Inżynierii Miejskiej i Utrzymania Infrastruktury Drogowej Plac Jana Pawła II 6. Pracownicy wydziału pracują w dni robocze w godz.800 do 1600
Telefon (23) 674 92 85,
Adres skrzynki internetowej:

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

  • Podanie powinno zawierać:
    · dane, dotyczące wnioskodawcy (imię i nazwisko, adres i nr telefonu kontaktowego)
    · wskazanie miejsca zmiany stanu wody na gruncie, podmiot powodujący zmiany.
  • Załączniki np:
    · mapa sytuacyjno – wysokościowa,
    · inne dokumenty związane ze sprawą, a będące w posiadaniu wnioskodawcy.
  • Dowód uiszczenia opłaty skarbowej

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Opłata skarbowa z tytułu złożenia wniosku o dokonanie czynności urzędowej wynosi 10 zł. Opłatę można uiścić w kasie Urzędu Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6 lub ul. Wodna 1, bądź na konto Urzędu Miasta Ciechanów:  Bank BGŻ PARIBAS Oddział w Ciechanowie 81 1600 1462 1837 0686 3000 0001.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

W zależności od stopnia trudności sprawy: 1 miesiąc, 2 miesiące lub dłużej w sprawach szczególnie skomplikowanych.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

  • Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.

     

  • W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Wydziale Inżynierii Miejskiej i Utrzymania Infrastruktury Drogowej

  • Odwołanie od decyzji wnosi się, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia stronie do, Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Składa się je w Biurze Podawczym Biura Obsługi Interesanta ul. Wodna 1.

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • Podanie należy złożyć w Biurze Podawczym Biura Obsługi Interesanta ul. Wodna 1, pn.-pt. w godz.800 do 1600.
  • Wziąć udział w wizji lokalnej.
  • Oczekiwać na rozpatrzenie sprawy w terminach określonych w niniejszej karcie informacyjnej.
  • Odebrać decyzję.

Redakcja strony: WIMID.K8 - rozstrzyganie sporów o przywrócenie stanu wody na gruncieRejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 723