BIP

IMiOS. K1 - oświetlenie uliczne

Urząd Miasta
Ciechanów
KARTA INFORMACYJNA

IMiOŚ.K1

Numer

Oświetlenie uliczne

12

Edycja

2018-04-19

Data edycji

I. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 z późn. zm.)
  • Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 z późn. zm.)
  • Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.)

II. Gdzie mogę załatwić sprawę, kiedy i kto mi w tym pomoże?

Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska, Plac Jana Pawła II 6
Pracownicy wydziału pracują w dni robocze w godz. 8.00 do 16.00
telefon (23) 674 92 84
Adres skrzynki internetowej:

III. Jakie informacje i dokumenty muszę dostarczyć?

  • Zgłoszenia awarii sieci oświetlenia ulicznego należy dokonać telefonicznie lub pisemnie. Zgłoszenie powinno zawierać:
    • rodzaj awarii (przepalona żarówka, zerwana linia napowietrzna, uszkodzenie mechaniczne urządzeń oświetleniowych itp.),
    • lokalizację awarii (nazwa ulicy, adres, w pobliżu jakiej posesji znajduje się uszkodzone urządzenie),
    • kiedy zaobserwowano awarię lub złe funkcjonowanie sieci oświetleniowej,
  • Zgłoszenia potrzeb związanych z wymianą urządzeń oświetleniowych (modernizacja sieci oświetleniowej). Rozpatrywane są tylko pisemne podania lub wnioski, które powinny zawierać:
    • imię i nazwisko osoby lub osób zgłaszających, kontakt telefoniczny, przynajmniej do jednej z osób,
    • miejsce usytuowania sieci oświetleniowej, której zgłoszenie dotyczy, umotywowanie z jakich powodów należałoby przeprowadzić modernizację sieci (zły stan techniczny urządzeń, narastający ruch uliczny, niedostateczne natężenie światła itp.).

IV. Ile muszę za to zapłacić?

Opłaty nie pobiera się.

V. Ile potrwa załatwienie mojej sprawy?

  • Awaria usuwana jest w terminie określonym zapisami umowy pomiędzy Urzędem Miasta a firmą prowadzącą konserwację sieci oświetleniowej. Na dzień dzisiejszy awarię usuwa się na bieżąco jednak nie dłużej niż w pięć dni roboczych od daty jej
    zgłoszenia.
  • Podanie, wniosek rozpatruje się w terminie 30 dni, w przypadkach bardziej skomplikowanych do dwóch miesięcy, o czym strona zainteresowana zostaje poinformowana odrębnym pismem.

VI. Co jeszcze muszę wiedzieć?

  • Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska sprawuje nadzór nad funkcjonowaniem sieci oświetlenia dróg, placów oraz parków publicznych na terenie Gminy Miejskiej Ciechanów.
  • Awarie sieci oświetlenia ulicznego można również zgłaszać całodobowo bezpośrednio na infolinię Energa Oświetlenie Sp. z o.o. 801-800-103 lub za pomocą poczty elektronicznej na adres:

VII. Co muszę zrobić, aby załatwić sprawę?

  • Dokonać zgłoszenia – telefonicznego lub pisemnego.
    • zgłoszenia telefoniczne można kierować bezpośrednio do Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska
    • podania należy składać w Biurze Podawczym Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Ciechanów przy ul. Wodnej 1, pn. – pt. w godz. 8.00 do 16.00.
  • O ile zaistnieje taka konieczność należy wziąć udział w wizji lokalnej.
  • Oczekiwać na rozpatrzenie sprawy w terminach określonych w niniejszej karcie informacyjnej.
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ]
format Nazwa pliku Publikacja Rozmiar
pdf Karta Informacyjna IMiOŚ.K1
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 53
2018-05-08 15:14
Tomasz Mielnicki
293.47KB

Redakcja strony: IMiOS. K1 - oświetlenie uliczneRejestr zmian

Drukuj Liczba odwiedzin: 815